är på dåligt humör idag..

Är i skolan nu, slutar snart, GÖTT!
Har typ varit på dåligt humör idag, kanske för att jag var stressad imorse och inte blev bra på omfotograferingen.. Eller så vaknade jag på fel sida. För det känns som alla slänger ur sig massa onödiga kommentarer hela tiden och ska picka på småfel och brister. Tänker på en speciell person *hrmaxrm*.
Men men, får väl bortse från det och istället tänka att den är avundsjuk på mig eller något. Men mår jag bättre av det?
Är sjukt irriterad på en tjej i skolan också som helt seriöst inte kan sluta glo, läser hon detta nu så borde hon veta att jag menar henne. Så fort hon ser mig så fastnar hon typ med blicken på mig och följer mig med varenda rörelse, jag har sådan lust att bara ge henne en riktig jävla käftsmäll så kanske hon vaknar till!
Och denna jävla FUCKuppsatsen, jag orkar inte!
Skriver kanske sen, om jag är på bättre humör.
jag saknar värmen!
Jag saknar solen!
Jag saknar Kroatien!

Kommentarer
Postat av: sofie

aa jo hej malin!

mår du bättre? (aa

2010-10-04 @ 22:32:43
Postat av: Anonym

ja soffi idag mår jag bättre, <3

2010-10-05 @ 10:06:28
URL: http://malinsofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0