Godnatt

Hejhej!
Är helt slut nu, har sprungit runt hela kvällen och fixat det sista för imorgon.
Gjorde också klart mitt linne i slöjden och jag tycker själv det blev bra.. Ser ju inte köpt ut men det funkar att ha som slapp-linne, haha. Jag är så jävla taggad nu va, åker för fan till Kroatien imorgon med Superduperbästisen Natalie! :D
Kommer ha tvär kul, fast blev lite mindre taggad förut när jag och mamii kollade vädret där, det ska regna både lördag söndag och kanske måndag tror jag, sen på onsdag skulle det börja bli bättre väder, JÄVLA PISS!
Hoppas man får någon färg iallafall. Ska bada och sola så mycket det bara går nu när vi åker!
porec-panorama1.jpg (450×338)
Skriver nog ett inlägg på bussen imorgon! WIIHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0