HEMMA I SVERIGE IGEN!

BOG

We are back i Sweden, har haft det jätte bra och haft varma dagar och roliga kvällar!
Sitter på bussen hem nu, är typ i Mölndal.
Papi kommer in till Centralen och hämtar oss, är framme vid tre typ. Har saknat papi jätte mycket, undra om jag är brunare än honom?
har inte fått så mycket färg, känner mig lika blek som när vi åkte.  *ARG* Även om vi har legat och pressat i solen varje jävla dag, när det vart typ 25-30 grader varje dag så har jag inte fått mycket färg, vad fan är detta?
Men det gör ingenting, har träffat hur mycket skönt folk som helst, umgåts med min bästis som jag har saknat och haft sjukt roliga kvällar, har lärt mig lite kroatiska och lite rumänska.. HAHA
Ska hem nu och byta kläder och packa upp snabbt och sen iväg och träffa Alexandra, och om jag hinner Lovisa.
Lägger inte in alla bilder idag, men alla kommer upp på min facebook iaf.
@malin wingård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0