Detta är för dig, Alexandra!

Hej!
festen blev lyckad, hade riktigt kul verkligen. Kom mycket skönt folk och vi skakade några rumpor asså!
Tänkte lägga upp lite bilder från kvällen.
Tack alla som kom! Hade skitkul. Skit bra födelsedag!

Idag har jag vart med Mr X.
Sedan träffade jag Alexandra en stund. Snackade lite om Stockholm, Ullared och Strömstad. Fick rett ut några saker och allt var kanon ju, eller vad säger du sandypandy ? ;)
Jag har skaffat gymkort nu, så nu jävlar ska fettet BRINNA!! Jag och alexandra ska gymma på lördag morgon och två pass på söndag! Fyfan va gött!
Jag älskar dig Alexandra, Världens bästa syster. Det finns helt ärligt ingen som är så bra som du! Du tänker på allt och alla, du bryr dig om mig så fruktansvärt mycket och du finns alltid för mig! Typ som nu när jag ska banta, du är ju med mig :)
Nej, men du ska veta att det inte finns ord för att beskriva dig.
Du är mer än underbar
Du är mer än fin
Du är mer än snygg
Du är mer än omtänksam
Du är mer än givmild

Behöver jag fortsätta eller har du fattar piken? ;)
Jag säger det en gång till så du verkligen vet;
JAG ÄLSKAR DIG ALEXANDRA RUTH PIHLGREN! Världens bästa syster.

Kommentarer
Postat av: Louise

Fan va ful du är!!!½fkey

2012-02-20 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0