Nu var det dags igen!

Herregud.. Har inte bloggat på hur länge som helst.
Men känner liksom inte att jag har så mycket att skriva.. Kanske inte så kul att läsa om min skoldag varje dag.
"hej idag har jag vart i skolan och nu ska jag ut"
Värt att skriva om liksom.
Något förslag på vad man kan skriva om?
bara för att fördriva tiden med något?
får fundera på det..
Fyller år snart med! wihoo.
fest på G då asså!
Har massa att planera, saker att fixa och massa pengar som ska brännas!
Ska ha nyårsklänningen på mig. Det är nämnligen gala tema, haha. Låter löjligt men bara för att skoja till det lite och för att ingen ska känna att man har fel kläder på sig :)
langar feting bild eftersom jag har slut på ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0